tisdag 17 augusti 2010

Tillbaka till vardagen...

I måndags började jag jobba igen, och det känns faktisk helt ok. Jag har dessutom fått ett kanonschema! Det ska bli kul att få sätta igång med alla planer vi har inför hösten.

I ett svagt ögonblick anmälde jag mig till en agilitytävling på klubben nu i helgen. Vi har inte tränat sedan kurserna slutade i början på sommaren, men den här veckan har jag kört både måndag, tisdag och lite idag med Lotta och hennes Maja.

Det har väl inte gått så himla bra, Diva kör när hon själv vill, fast då går det riktigt bra, Lova är som en oinriden häst, springer lite som hon vill och i full fart naturligtvis haha. Ja vi får se hur det går.

Dessutom trodde jag tävlingen var på söndag men det visade sig att där hade jag fel....det var på lördag och då ska vi på bröllop!!!! Som tur är börjar banvandringen kl 8.00 och bröllopet 16.30 så jag borde hinna med både och ( om det nu är bra ;) )

Bara så ni alla vet så ska Heidi sätta fart med sitt bloggande, IGEN ;)

Hej hej

2 kommentarer:

  1. haha....:-)
    Hoppas vi ses snart så vi kan skriva om samma/lika äventyr
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh - önskar att jag hade varit hemma!! Då hade jag suttit utanför banan och hejjat!!!

    Håller alla tummar och tår vi kan här hemma!!

    Syns på rasspecialen!! Ska bli kul! Så himla länge sen vi sågs nu!!

    Kramar från oss!

    SvaraRadera