söndag 10 maj 2009

Växlande väder

Ännu en helg på Björkö-Örn, inte lika fint väder som förra helgen men ganska ok. Natten till lördagen regnade det väldigt mycket, det var lite svårt att sova för det lät rätt så mycket på taket måste jag säga. Pelle skulle jobba lördagsdygn så jag övervägde att åka med honom hem igen men jag ångrade mig och tur var väl det för det blev en skön lördag med sol och grillning.

Idag var jag och Lova på agility träning, det började inte bra men till slut var hon och jag riktigt duktiga. Det är ett helt annat upplägg på denna kurs mot vad jag är van vid men det är bra. Vi hade tur med vädret också för när vi åkte från Björkö-Örn började det regna ganska rejält men vi hade fint väder under träningen. Tränaren bjuder på fika varje gång och idag hade hon bakat banansockerkaka som vi åt i solen, mums.

Jag har köpt olika hinder på Rusta så nu ska vi lägga oss i träning hela veckan så ska vi visa på nästa träning haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar