måndag 25 maj 2009

Skateboardåkare

Diva blir som tokig när hon hör skateboardåkare hon skäller som en galning, det är nästan omöjligt att få kontakt med henne.

Idag när vi passerade killarna (de är alltid på samma ställe och vi måste gå där för att komma hem) tänkte jag att det är väl själva f*'n också om det inte ska gå att få hennes uppmärksamhet. Jag jobbade som bara den med godis och beröm och till min förvåning sa hon inte ett knyst.

Jag har försökt att göra likadant varje gång men inte lyckats, och så nu bara helt plötsligt så lyckades jag.

Och när Diva inte skällde så skällde inte Lova heller, det var så duktiga mina tjejer.

Åh vad jag blev glad.

4 kommentarer:

  1. Som en ketchupflaska - man skakar och skakar, först kommer ingenting, sen kommer ingenting och när man tror att inget någonsin kommer, ja då kommer allt på en gång! Tålamod ger resultat, bra jobbat, inte ge upp :-D

    SvaraRadera
  2. Jennifer & Timon28 maj 2009 kl. 11:06

    Hej!
    Kul att hitta hit och se lite bilder på Lova. Det var ju ett tag sen. Båda Timons systrar ser jättefina ut :D Ni får gärna säga till om det är någon DP-träff i Sthlm. Timon träffar inte så mycket dvärgpinschrar och det kan ju vara kul att leka lite med sina syskon också :) Ställer ni ut något nu?

    Hoppas vi ses något framöver!
    Jennifer och Timon
    snygg_babe17@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vad kul att du tittade in. Det skulle vara jättekul att ses,jag säger till om det är någon träff.
    Det har varit lite dåligt med att ställa ut men jag ska ställa båda tjejerna på vår bhk den 13 juni de har förlängt anmälningstiden till 1 juni så du kanske ska komma och ställa Timon.

    Det vore jätteskoj om ni kom.

    Hoppas vi ses snart.

    SvaraRadera
  4. Jennifer & Timon30 maj 2009 kl. 16:00

    Hej igen!
    Ja dit kanske vi skulle komma! Var är den utställningen någonstans?


    Hälsningar
    Jennifer

    SvaraRadera