lördag 1 augusti 2009

Fårö

Oj nu var det riktigt länge sedan jag uppdaterade bloggen, men som ni vet har jag semester.

Jag fick min nya data uppkörd hit av Schenker, inte dåligt, Dell har tydligen avtal med dem. Den är jättefin den är röd och heter Dell inspiron mini.

Vi har haft och har en bra semester. Vi började i Köping med Dp-utställning, det var tretton st dp i Lovas klass och vi blev femma!!!! Jag var supernöjd och vi fick en liten pokal och rosett och en mycket bra kritik tycker jag. Vi träffade en massa supertrevliga dp och pinscher folk och hade en mysig grillkväll tillsammans. Jag brukar ofta tänka på att om vi inte hade våra hundar hade vi aldrig träffat dessa människor och då hade vi varit bra mycket "fattigare", tack alla mina hundvänner ni betyder mycket för mig

Vi fortsatte till Motala där vi träffade sonen (Robin) och hans flickvän Linda som var där med Lindas föräldrar. Hennes föräldrar var där med båt, det var första gången vi träffade dem (de bor i Jönköping) de var mycket trevliga kändes som om vi alltid känt varandra.

Efter det åkte vi till Oskarshamn där vi var en natt innan vi tog båten till Gotland. Nu är vi alltså på Fårö och har det bra, tjejerna trivs bra, mycket långa stränder och heder att springa på. Vi har en vecka kvar att vara här och nästa vecka är det medeltidsveckan i Visby så vi åker dit någon dag och kollar på det.

Vi hörs

3 kommentarer:

  1. Jippi - en uppdatering! :D
    Fast jag fårstår att ni tar avstånd från datorer på semestern!

    Det är så skönt här hemma nu.. Lugn i stugan utan jobbstress!

    Nu ligger dagsfärska bilder på valparna på bloggen -om du vill kika på de små :D

    Ja - Pajaz var så dåligt, nära att stryka med! Inte roligt alls! Men nu är allt så bra med henne och de små! Så det är superskönt!

    Ha en kanon vecka på Gotland nu!

    Kramar Chris

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har en toppenvecka! Skulle ha sms:at tillbaka men telefonen dog häromdagen (suck), L fixade igår (tur att man har en batteriman här hemma)!

    Hörs snart! Kramis till alla!

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina resultat!! :D

    Hääärligt med semester! :D

    Kram kram!

    SvaraRadera