måndag 17 augusti 2009

Sjuk

I torsdags började jag jobba, vi hade planeringsdagar tors-fre, det var väldigt bra.

Söndagen tillbringade jag i Nyköping, åkte dit med Heidi och Linn. Heidi skulle ställa Rocky, Linn och jag var bara med för att titta och träffa alla trevliga utställare.

Britzyk (Lovas uppfödare) var där, hon hade inte träffat Lova sen förra sommaren, hon tyckte att hon var fin (muttrade lite över att jag inte anmält henne till utst.). Det var skoj att träffa henne. Efter utställningen togs det kort på Rudy (Lovas pappa) och alla hans valpar som var på utst. Linn var fotograf, ser verkligen fram emot att se bilderna.

Jag kände mig lite konstig i kroppen hela dagen och när jag kom hem hade jag feber och ont kroppen, hostade och hade en rejäl huvudvärk. Idag sitter jag och kurar i soffan, hemma från jobbet, ringde och sa att jag inte kommer imorgon heller för jag har fortfarande feber.

Host host

2 kommentarer:

  1. Nä, va trist att du kände dig så, hoppas det är bättre nu när jag skriver i kommentaren!

    Va mysigt att bara åka för att umgås och inte ställa (även om jag förstår Britzyk, fina vovs bör ju ställas ofta som er goa Lova), men ibland är det sociala viktigare ;-) Ser fram emot bilder sen och att höra att allt är bra med dig också! kramis från vår campingsemester med snart Fred the Camper vov ;-)

    SvaraRadera
  2. Halloj i stugan,

    Hoppas du mår toppen nu inför helgen och vovträff!

    Här i Blekinge är det toppen, fint väder, härliga människor och super-mysig camping! Vill inte åka hem, men är väl illa tvungen kan jag tro!

    Hälsa Pelle och vovsen från oss!

    SvaraRadera