onsdag 3 februari 2010

Full fart

Idag slutade jag kl. 13.oo, så skönt! Jag tog med tjejerna på en promenad i skogen det blåste ganska kraftigt men i skogen var det skönt.

Det är någon vänlig själ som kört upp stigarna med snöskoter så det går bra att gå där. Hundarna sprang som tokar de är så lyckliga när de får springa fritt, och jag blir glad av att bara titta på dem. Lova har en otrolig fart när hon springer så Diva har lite problem med att hänga med, haha.

Båda tjejerna var så duktiga de sprang för fullt men kom hela tiden och kollade om jag var med.

Tjejerna sover nu skönt i soffan och själv har jag gjort ordning en god kopp te.

Hej hej

4 kommentarer:

  1. har du fått bilderna än som sitter uppe på hh? vill se dem :D

    SvaraRadera
  2. Myyyyys! Visst blir man glad av att bara titta, känner precis som du, vilken tur att vi har minpins :-D

    Vi kollar om vi kan på söndag, tittade in på forumet och kollade tiderna! Vi har lite mycket nu innan barnen kommer på måndag, stormatlagning och så vagnen fyllas (mkt kvar i vardagsrummet).

    SvaraRadera
  3. Natali: Nej jag har inte fått bilderna själv än men jag skickar till dig när de kommer. Bilderna är helt underbara hon har fångat varje hunds personlighet perfekt.

    Kram på dig! <3

    SvaraRadera
  4. Jag kan nog skriva här, husbandet har inte tid att läsa andras bloggar nämligen ;-)

    Jag fick en Smartbox, En skön dag, av honom bara sådär och jag tänkte att han o jag ska gå på Åberg museum på lördag, i Bålsta! Han har nämnt att vi borde gå så nu ska vi det tänkte jag!

    Ja, vädret växlar ju lite grand !! just nu, så är det djupsnö är det nog skönast direkt till HH.

    SvaraRadera