onsdag 17 februari 2010

Kurs

Nu har jag anmält Diva till tävlingsagility och Lova till nybörjaragility (förra kursen vi gick var inte bra så vi börjar om):). Divas kurs startar 30 mars och Lovas 1 april, det ska bli väldigt kul!

De som kan bli lite tokigt är att jag ska göra en injektionsbehandling till i min hälsena i början på april, och då får jag inte springa på två veckor :(. Som tur är har jag en kompis som ska gå samma kurser så hon har lovat att köra med tjejerna när jag ska vila så det blir nog bra (om de nu springer med någon annan, tveksam på Lova men man vet aldrig)

Hej hej

3 kommentarer:

  1. Kul med kurser!! Om du inte är precis i närheten kanske det går, du får helt enkelt gömma dig lite :-D

    Ja, något va det eftersom fler reagerade sådär! Men det ska ju gå ändå, skyller på att han kanske är på väg in i något du vet ;-)

    SvaraRadera
  2. Vad skoj med agility kurs! Jag är också väldigt sugen på att gå. Har mest kört på "skoj" med Cooper tidigare, men vore kul med en kurs och gå igenom alla moment på riktigt. :)

    SvaraRadera
  3. Va kul med kurs för båda tjejerna! :D Krya på hälsenan, verkar vara en seg skada det där! Kram på er! /Linn & Rocky

    SvaraRadera