lördag 6 februari 2010

Mmmmm

Idag skulle jag prova två recept från Halv åtta hos mig som jag tyckte såg så goda ut. Det var från två olika program, det ena var en förrätt "Parmesansnäcka med lax och skagenröra" och det andra var en huvudrätt "Sanne's kryddiga fiskgryta".

Det var jag, Pelle och Mikaela som åt och vi tyckte alla att det smakade väldigt gott. Mikaela blev så glad att det räckte till en matlåda till henne imorgon!

Gå in på Recept.nu om ni är intresserade och kolla på Halv åtta hos mig, som sagt var mycket gott.

Hej hej

2 kommentarer:

  1. Kul att fler fastnad vid det programmet, jag som inte ens brukar laga mat har faktiskt gjort från förra säsongen och det vi skulle göra nu va Sannes gryta. Kul att det blev bra, då kan vi prova sen!

    En jättemysig dag blev det, hann t.o.m. med pimp the caravan lite innan Melodifestivalen. Idag blir det matlagning för hela slanten, så tyvärr ingen träff (tår i ögonvrån, blä för alla måsten man inte kan ta bort).

    Hälsa alla o nosgnugg från våra killar, kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Fy dig som berättade hur trevligt ni hade det.... hade varit bättre att berätta att ni hade det supertrist, aptråkigt ... dvs LJUGIT JÄRNET ... bara för min skull!! hihi

    Vi har gjort Sannes gryta med några egna tillägg, typ Sambal Oelek ... bara lite sådär lagom, smadade toppen-godis ... Hörs snart, kram1

    SvaraRadera