tisdag 1 juni 2010

Härlig avslutning!

Divas och min agilitykurs har gått lite upp och ner får jag väl säga. Förra gången vägrade hon totalt att hoppa, hon gick in i tunnlarna och gömde sig så idag på avslutningen trodde jag inte det skulle gå så bra.
Men ack vad jag bedrog mig, jag märkte redan när vi kom att hon var rejält taggad och väldigt glad. Vi fick köra en tävling med domare och tidtagning. Första gången blev vi diskade för att hon tog ett fel hinder innan jag hann få stopp på henne och visa rätt i banan, men hon körde jättebra resten av banan.
Andra gången, vi fick nämligen köra två ggr i var, VANN vi!!!!!!! Hon var superduktig och när vi gick i mål skrek tränaren, skitbra =)
Det var så himla skönt att det satt just på avslutningen!

Hej hej

1 kommentar:

  1. Vilken härlig avslutning, GRATTIS till er båda för väl avslutad kurs :-D

    SvaraRadera