söndag 13 juni 2010

Vår helg

Diva njuter av utsikten

Sist i är en fegis......

Örontvätt =)

Tessan dukar fram fikat :)

Jag undrar vad Chatharina bjuder på som lockar alla hundarna?

Linda och Cecilia skiner ikapp med solen som kikade fram en stund

Vad berättar Jessica....?

Vattenskålen är min säger lilla Biba =)

Alla hade en trevlig stund :)

Vår helg har varit bra trots att vädret har varit lite si och så. Vi var på BÖ i husvagnen, det är tur att vi har kaminen i förtältet.
Vi grillade gott på lördagen och sedan blev det en ganska tidig lördag, jag gick och lade mig redan vid 23 tiden, riktigt skönt faktiskt.
På söndagen blev det en härlig frukost sedan bar det av till Handen på Dp-träff som Therese och Jessica ordnat. De bjöd på fika med nybakad morotskaka, mycket gott. Det var en jätte trevlig träff med många härliga Dp:s och mattar och hussar.

Hej hej

4 kommentarer:

  1. Tack själva för en trevlig dag! Hoppas att hyllan gör susen!

    Våra fröknar har i stort sett sovit sedan vi kom hem. En ansträngande dag med både nya hundbekanta och ensamhetsträning.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från en härlig helg med både mys i vagn o på BÖ o bus med andra tvåbenta o fyrbenta vänner :-D

    SvaraRadera
  3. Ingen mirakelkur alls utan som du säger, äter mindre (och bättre) samt rör på mig nu när jag kan (hälsporrarna säger ifrån när det blir för mycket, det är de som hindrat mig från att gå så mycket).

    SvaraRadera
  4. var ligger BÖ? Ni ser ut att ha haft en väldigt trevlig dag!

    SvaraRadera