söndag 11 april 2010

Eko-parken








Idag har jag, Cecilia och alla hundarna haft en underbar dag. Vi började med att träffas vid Universitetet kl 11.30, sedan gick vi till Eko-parken. Det är jättefint att gå där, vi stannade och åt vår matsäck och njöt av solen på en bänk vid stigen.

Vi beslöt att vi skulle gå in till stan och ta efterrätten på Hh :) Efter tre och en halvtimme ute kom vi fram till Hh, vi åt paj och drack te. Tro nu inte att vi nöjde oss med det nej nej utan vi gick till gärdet och där fick hundarna springa lösa, när vi var klara där gick vi mot bussen och hemfärden.

När vi tog bussen hem hade kl. hunnit bli halv sex, tänk vad tiden går när man har trevligt!

Hundarna är helt slut och sover som två stockar, men jag tror de är ganska nöjda med dagen precis som jag.

I Sthlm var det strålande sol hela dagen här hemma var det mulet hela dagen sa Pelle.

Hej hej

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag! Det var ju så fint igår att det var omöjligt att må annat än bra! Ekoparken har jag ju hela precis vid min jobbdörr, fantastiskt att strosa i med o utan hund. Nu stundar ju vårpromenaderna vid lunchtid här, som man har längtat.

    Närå, vi har inget för oss alls faktiskt ;-) sitter mest o häckar hela tiden *hihi*

    SvaraRadera
  2. Tack för en underbar dag! Både jag och Smilla är lite möra i kroppen efter rundan. Man kan som sagt mäta rundor om du går in på www.iform.se

    SvaraRadera
  3. Underbart! Vi kommer gärna med nästa gång! :)

    SvaraRadera