lördag 3 april 2010

Påskafton

Ännu en härlig vårdag! Vi njöt av solen en stund på altanen idag också, så skönt.

Jag hade bjudit min pappa, mamma med "fästman" Arne, Robin och Mikaela på middag kl. 16.00. Vi började med en fördrink på altanen sedan gick vi in och åt sill, potatis och ägghalvor med räkor efter det blev det ugnstekt lax med pressad potatis och romsås med god sallad till. Vi avslutade med kladdkaka med vispgrädde.

Natali kommer snart hem, hon ska stanna en vecka, hon kommer den 7 april, längtar!

Imorgon ska jag till Lilla Stockholm och ställa Lova, det ska bli kul att träffa alla runt ringen som jag inte sett på ett tag!

Hej hej

3 kommentarer:

  1. Mys-afton det lät som!

    Härligt med de förlorade barnets återkomst :-D förstår att du längtar!

    Håller tummarna för liten söt-tjej idag!

    SvaraRadera
  2. jag vill också ha sån goooood mat! hoppas ni har spart lite kladdkaka till mig : ) hihi

    SvaraRadera
  3. Jag kan göra en ny när du kommer hem! Puss o Kram

    SvaraRadera