söndag 25 april 2010

Helgen

Vart tog helgen iväg? Ibland försvinner helgerna extra fort tycker jag. Vi har i varje fall haft en bra helg.

Fredagsmys med tjejerna, Pelle jobbade natt, efter en lång härlig prommis blev det soffan framför tv:n.

I lördags var det städdag på gatan, sedan var det fest hos Maud och Nisse, Maud fyllde år. Det blev grillat med potatisgratäng, grönsaker i ugn med fetaost och många olika goda såser, mums!

Idag åkte jag och tjejerna, Pelle jobbade igen, in till Mikaela och Hugo. Vi tog en härlig promenad på gärdet efter det bjöd jag på lunch på Hh.
Nu är vi hemma igen trötta men nöjda med en mycket bra dag!

Hej hej

3 kommentarer:

  1. Hittade till er via Mia..trevlig blogg!

    SvaraRadera
  2. Låter som en lagom helg! Synd bara att vi inte kunde vara med och fika idag... Vi får hitta en ny tid.. :-D

    SvaraRadera
  3. Ja eller hur, ah jag älskar med soppa,har soppboken 500 soppor den kan jag verkligen rekommendera...=)
    Såg du mina pinscher killar greven vår Dobermann o lilla Texas som är dvärgpinscher/jack russel;)

    SvaraRadera