fredag 9 april 2010

Komp

Idag tog jag kompledigt från jobbet och åkte med Marie och hennes labbar och mina tjejer till Stockholm. Vi träffade Cecilia och Smilla vid Universitetet och gick därifrån till Himmelska, det var ett bra tag sedan vi var där nu och de hade saknat oss. Det blev naturligtvis Linssoppa till lunch och hundarna fick köttfärslimpa.
Vi hade en mysig dag och var trötta men nöjda med dagen när vi kom hem.
Tack för trevligt sällskap Marie och Cecilia!

Btw jag vet något som ni inte vet........

Hej hej

2 kommentarer:

  1. Myyysig dag, gillar berättelser om såna!!

    Fy dig att göra oss nyfikna, vi som inte vet :-( nu funderar vi ju bara på det *suck*

    SvaraRadera
  2. VAAAAAAAAAA förstår inte alls vad du menar, inte har väl jag gjort så ;-) kan jag verkligen inte påminna mig *fniss*

    SvaraRadera