söndag 16 maj 2010

Cecilia o Heidi på BÖ

Stör ej =)

Hörru lillgrabben kliv ner från mitt huvud!

Matte och Totti gosar

Äta är halva nöjet :)

Grönsaksfatet, mums

Mysig leksak!

Matte och Smilla har gosstund!

Jag ska bli champion när jag blir stor, så det så....

Hela gänget på en och samma bild!

Totti har hittat något som luktar "gott"

Diva och Smilla har kollat in godishanden tror jag

Du är så söt när man ser spetsen på din tunga.....

Totti tänker ta en tugga på lillebror ;)

Lite för kallt för bad men Rocky prövade i varje fall en bit

Totti Ferdinand lotti

Visst är jag söööt

Hela gänget igen

Vi hade en jättemysig dag på BÖ när Cecilia och Heidi kom och hälsade på med alla hundarna, vi var 7 Dp:s och en Chihuahua!

Det går jättebra med alla hundarna och alla vuxna fungerar också mycket bra tillsammans ;)

Det får vi snart göra om!

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar