söndag 16 maj 2010

Dp-Derby

Vi började dagen med en skön promenad efter vattnet

Här är en del av de som var med i racet

Här är matte stolt som bara den.....

Jag är så trött matte...

Äntligen får man vila lite

Här är alla resultat, nr 20 var en mellanschnauzer som körde en egen klass, kolla in så nära jag var den =)

Okej då ni får väl ta en sista bild men sedan vill jag vila mig......


Vår fina snabba Lova vann Dp-Derbyt i Åkersberga när det var race på Greyhoundsbanan där. Hon slog både tikarna och hanarna med nästan en sekund =) Diva kom på 7:e plats och var också jätteduktig!

Det var så kul att se alla duktiga hundar springa, och att träffa alla mattar och hussar! Efter racet var det grillning, då smakade det riktigt gott att äta!

Det var en stolt matte och husse som åkte hemåt med sina duktiga tjejer när allt var slut!

Hej hej

1 kommentar:

  1. Fin-fina bilder å igen hon (ni) var så duktiga (du sprang oxå snyggt tyckte vi, stilpoäng absolut). Snor bilden på tiderna, hade ju 0 koll igår - inget kort o inga uppladdade batterier i kameran, tant glömsk ;-)

    Vi är stolta över lill-Gålle som stod sig bra, yngsten i gänget som sprang tror jag, avstannande tid pga matte i första loppet (börjar heja bakifrån pucko-Mia). Kul var det o duktiga vovs alla hade tyckte vi!

    Hoppas det gick bra med fotis idag, blä för ajaj :-(

    SvaraRadera