måndag 31 maj 2010

Mingelbilder från Österbybruk

Sötkorven Lova

Heidi utan hundarna för en gång skull

Jannice med sina fina grabbar

Majsan var där med fina Gezina

Jag behöver inte ställa ut mig, jag vet att jag är vacker

Malin med vackra Beata som gömt sig under stolen

Chatarina med sin gulliga Loppan

Christina och söta Roxi kollar in vilka som ska ställa

Roxi fick en 1:a och var så duktig i ringen

Det var en jättefin dag i det vackra Österbybruk, solen sken och det var varmt och skönt. Lova fick bara en 2:a men jag är så stolt över min fina tjej, hon var så duktig på bordet och hon gick bra och ställde sig så fint!

2 kommentarer:

  1. Hej A-K, har länkat till detta inlägg från Loppans blogg.
    kram Catharina

    SvaraRadera
  2. Hej, Loppan och jag har länkat till denna sida från Loppans blogg.
    kram
    Catharina & Loppan

    SvaraRadera