fredag 21 maj 2010

Veckan

Oj vart tog den här veckan vägen?! Här har det inte hänt så mycket utöver det vanliga.

Agility i tisdags med Diva, som tur är tycker jag hon har skakat av sig det värsta från påhoppet av den andra hunden, men hon håller fortfarande koll på vart hon är.

I onsdags jobbade jag till 13.00 tog sedan bussen till Danderyd för mammografikontroll tillbaka till jobbet för iordningsställande av grillfesten vi skulle ha med barn och föräldrar, grillade, åkte på träff med Karibiengänget var hemma 22.30, TRÖTT

I torsdags var det avslutning på Lovas kurs, lite synd för hon har utvecklats otroligt mycket, men jag får väl gå upp och köra lite själv.

Idag jobbade jag till 15.30, hem hämtade tjejerna, handlade till pappa och var social en stund med honom, upp till mamma snackade med henne en stund, ut en långsväng med hundarna, hemma 19.15, SOFFLÄGE. Pelle jobbar dygn.

Inget BÖ denna helg, ska på fest imorgon kväll, söndagsdygnet jobbar Pelle, jag åker till Sthlm och umgås med vänner =)

Det kanske blev en hel del i varje fall när man ser det så här ;)

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar