fredag 27 mars 2009

Fika på Hh

Diva blir uppbjuden av en Dvärgschnauzer

Diva och Lova spanar över fiket

Diva tar det lugnt i mattes knä


Lova undrar om det verkligen inte finns något mer gott att få



Liam på väg att åka hem med matte




Rocky också klar för hemfärd
Idag slutade jag redan kl. 11.00, så jag var snäll och lovade skjutsade hem Mikaela (Danderyd). På väg in kom vi på att vi skulle åka till Himmelska hundar och äta Linssoppa.
Jag ringde Heidi och Cecilia och frågade om de ville följa med (framförhållning vad är det). Båda skulle först jobba men Heidi ångrade sig och ville hänga med haha. Cecilia däremot var tvungen att ha sina lektioner tyvärr.
Det är alltid mysigt att träffa någon och fika på Hh, dagens absoluta höjdpunkt var att Liam viftade på svansen och kom fram självmant till mig, nästan så man fick en tår i ögat, min lilla sängkompis.
Tack för att du ställde upp på kort varsel Heidi!
Ha en skön fredags kväll.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar