onsdag 4 mars 2009

Härliga skogspromenader

Idag har jag och tjejerna hunnit med två promenader i skogen, så skönt.

Tjejerna har nog fått vårkänslor verkar det som. De springer som två galningar särskilt Lova, det är fart i den tjejen hon är så snabb så Diva har full sjå att hänga med.

Jag får fråga Britzyk om hon har Gazell eller nå't i sig, haha.

I slutet på promenaden brukar det vara lite lugnare tempo, vi går då över en äng och då är det harskitsätning som gäller, mums, mums.

Just nu ligger båda två helt utslagna och sover bredvid mig. Själv måste jag tillbaka till jobbet på föreläsning, inte alls upplagd för det men men............

2 kommentarer:

  1. Men HALLÅ!

    Inte visste jag att ni hade en blogg!!! *GRYMT*
    Gud så roligt, den kommer vi verkligen att följa! :)
    Ska läsa igenom hela bloggen.. när jag kommer tillbaka från promenaden med dagishundarna.. :)

    Hoppas allt är bra med er!
    Kommer ni till sollentuna den 28 mars?

    Kram Chris

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har precis börjat med en blogg, ganska kul måste jag erkänna.
    Vad skoj att du hittat hit, jag ska kolla in din blogg också.
    På söndag ska vi träffas några stycken på hundöarna kl 12 vore kul om du kom.

    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera