måndag 23 mars 2009

Malmö

Vi hade en toppenhelg i Malmö!

När vi kom ner checkade vi in på hotellet, vi fick ett snabb besök av Anna och drog sen vidare till Per Afzelius. Han bjöd på en jättegod middag och så fick vi titta på hans valpar, det var så söööta det är tur att jag har två tjejer redan annars hade det varit stor risk att tiken fått ett hem i Norrtälje.

Ingela (Andeless kennel) var också hos Per med två av sina hundar Shelina och Cindra, det var så kul att träffa både henne och Per och alla hundarna, supertrevliga.
När vi kom till hotellet gick vi till baren och tog ett glas rött och kollade/pratade med lite hundfolk. Hela hotellet var fullt med bara utställare och domare.

Jag hade sällskap i sängen på natten och inte av vem som helst utan Liam låg faktiskt under mitt täcke stundtals och ni som känner Liam förstår att det är STORT, man känner sig speciellt utvald, även Rocky kom över till min säng då och då.

Det var kul att se alla hundar och deras ägare på utställningen, många som man fick ett ansikte på och inte bara ett namn.
Rocky blev trea och fick Hp han var så fin och duktig, att Liam fick en tvåa för sitt hull ska snart omvandlas till en etta och Hp det med, eller hur Heidi.

Tack för en mycket trevlig helg Heidi och grabbarna.

1 kommentar:

  1. Åh, jag skulle följt med!!! Låter så härligt! När blir nästa resa? För jag och mina voffsingar är lätt på! :D Och du måste ju ha med dina då också såklart!

    Kramar

    SvaraRadera