söndag 8 mars 2009

Hundöarna








Idag träffades vi några stycken ute på Hundöarna. Vi hämtade upp Smilla i Täby, för hennes matte och husse skulle på Charlstone kurs, sen åkte vi ut till öarna. Det var ett tappert gäng som stod och frös i den iskalla vinden. Hundarna busade runt i ca en timme innan vi beslöt att de som ville skulle åka till Himmelska hundar och värma upp oss.
Det var fullt med folk på Hh men det var härligt att komma in och äta deras goda linssoppa. Cecilia och Tommy kom dit efter kursen och hämtade upp Smilla, hon är en lätt hund att vara hundvakt åt en riktigt mysig tjej som fungerar jättebra med Diva och Lova. Det var två trötta tjejer, och för att inte tala om matte och husse, som åkte hem till Norrtälje igen.
Tack för en trevlig dag allihop!


6 kommentarer:

  1. Tack tack för en trevlig dag! Hur ser Divas tass ut nu ikväll? *orolig* Kramkram!

    SvaraRadera
  2. Tack själv, trevligt har vi på våra träffar.

    Det är ingen fara med hennes tass det märks ingenting. Det gick över redan på Hh det var väl maten som bota den haha.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    så typisk att ni skulle ha precis denna helg.. hade fullt upp med annat..uppdatering i bloggen kommer ;)

    Men jag hoppas att det kommer fler tillfällen.. inte för att mina hundar vill leka speciellt mycket, men jag vill snacka :D

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Tack för att Smillan fick följa med "gänget". Det känns alltid så tryggt när hon är med er :-D. Jag gillar ögonblicksbilden på chick-fighten med Diva. /C

    SvaraRadera
  5. Hej Chris!

    Vi får väl ta en träff snart igen så vi får snacka lite.

    SvaraRadera
  6. Hej Cecilia!

    Du vet att jag gärna passar din lilla tjej.
    Jag såg också att bilden var tagen precis innan tjejerna började mucka lite, jag var cool och fortsatte ta kort för jag såg att Linda var på g att plocka upp Diva haha.

    SvaraRadera