onsdag 18 mars 2009

Idag var vi på vår onsdags prommis, blåsigt men med klarblå himmel. Nu börjar jag kika efter tussilago i dikeskanterna men än har jag inte sett någon men snaaart. Det är underbart att känna att solen värmer i ansiktet.

Nu är det bara några dagar kvar innan jag, Heidi, Rocky och Liam åker till Malmö. Det ska bli jätteroligt att hänga med de ner på utställningen, synd bara att jag inte kan ta med tjejerna men jag får gosa med grabbarna istället.

Jag kanske hittar något fint på utst. som jag kan köpa till tjejerna schhhh säg inget till husse bara.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. AHHH.. jag vill också åka.. har ju hört lite rykten om att det finns plats i bilden ;)

    Jag vet inte vad som egentligen var med foten.. men igår så spelade han match igen! Skumt.. kan ju varit någon nerv..

    Kram Chris & hundarna

    SvaraRadera