torsdag 5 mars 2009

Jag mördare!!!!!!

Ikväll hade vi en trerätters middag på jobbet med två inbjudna killar som åker runt i norden och har en mordgåta med olika människogrupper typ firma fester etc.

Vi fick olika roller, nu fick vi vara två och två. Jag och en tjej som heter Petra fick vara Blond Jonna. Storyn utspelade sig på ett sjukhus. Det var en massa intriger som vi alla fick lappar om hur och vad vi skulle försöka göra. Jag och Petra skulle vara en tjej som hängde på alla innebarer hade enorma bröst (ballonger under tröjorna) och hade en affär med At läkaren Johansson och vi älskade champagne och ville snorta kokain haha.

Man kunde inte lita på någon. Man vart lite nervös på riktigt, men vad skoj vi hade. En rolig grej att göra på uppstartsdagar eller något liknande.

Blond Jonna och Dr Johansson hade giftmördat överläkaren dr Alvedon tillsammans. Alla fick gissa på någon de trodde, och det delades ut lite priser i form av choklad.

Nu är jag ganska trött efter två kvällar på jobbet och tänker kolla lite på tv innan jag lägger mig för att orka upp imorgon för nya prövningar, förhoppningsvis är jag ingen mördare imorgon.haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar