tisdag 21 april 2009

Familjens kelgrisar

Inte svårt att älska de här två!

5 kommentarer:

  1. Hej! De är ju bara för söta dina små töser:). Ja får jag och Nemo som vi vill sover vi i huset för första gången till helgen*hoppas*. Japp den fick han när han fyllde år har inte Diva och Lova en menar du? Haha ne då de är min lillasysters studsmatta men jag skulle behöva en så jag kunde studsa bort ett par kilo. Tack jag älskar att ta kort så kameran är med mej så gott som jämt:) lite jobbigt tycker nära och kära som får agera modeller i tid och otid. Hoppas vi ses snart igen ha de så gott!
    Kram Amie

    SvaraRadera
  2. Suktis där, visa två som myser vaaaaaaaaaaaa ;-)

    Nu har ju Leslie bytt jobb så vem vet vad som händer! ;-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina flickor du har! Älskar Lovas färg!!

    SvaraRadera
  4. *ler* ja det tog lite tid för Fred att förstå, men så är han ju kille också ;-) för inte kan det väl ha med vår tydlighet (eller otydlighet) att göra heller ;-)

    SvaraRadera
  5. Noo, snarkarde hon bara som valp? Jag tycker det är sååå sött, vill att Xena alltid ska snarka!!

    SvaraRadera