söndag 26 april 2009

Freestyletävling

Cecilia och Smilla visar några freestylerörelser
Hela gänget samlade på en och samma bild


Diva och Smilla vilar upp sig lite

Rocky och Liam vaktar lillebror Totti





Rocky visar upp sina fina tänder




Smilla och Lova har fått syn på något spännande




Klart sötast idag





I väntan på att tävlingen ska börja
Idag skulle Cecilia och Smilla ha sin debut i freestyle och det här i Norrtälje. Självklart så skulle jag och tjejerna dit och titta. Heidi och hennes tre pojkar åkte med Cecilia från Stockholm. Jag mötte upp dem vid klubben som ligger 10-15 min gångväg från mig.
Det enda kruxet var att jag skulle på agilityträning med Lova så jag missade precis Cecilias uppträdand s**t också.
Jag bjöd tjejerna på middag hemma hos mig efter tävlingen och min agility. Det visade sig att de var lite snabbare än mig så det låg redan och mös på min altan när vi kom hem haha. Cecilia och Smilla körde deras freestyleprogram hemma på min gräsmatta så jag ändå fick se dem, de var jätteduktiga.
Tack för en trevlig dag i det underbara vädret.









7 kommentarer:

  1. Tack för god mat och trevligt sällskap, som alltid! Kram C

    SvaraRadera
  2. TACK från oss också....alltid lika trevligt att vara hos er....
    Kram
    H, R, L o T

    SvaraRadera
  3. Åhhh va mysigt och vilka härliga bilder!! Heja TeamSmilla (tur att du har en matte som hänger på, heja heja)!! Och som skrivet SÖTOT NR 1 är väl nya killen, MrLovely! ;-)

    SvaraRadera
  4. Tack ska ni ha tjejer, det är kul att umgås med er, och för att inte tala om era rara hundar.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig dag ni fick & Lillpojken är ju tokigt söt!

    SvaraRadera
  6. Tack, jag ska försöka att inte ta i för mycket så foten läker sig snabbare!!

    Nä, inget staket, en pilhäck och buskar täcker ingen hunds utflykter tyvärr - men virke ska beställas per omgående och bygget ska vara klart denna vår!! Vov måste ju få röra sig fritt på egna tomten tycker vi ju och också hålla ute förbipasserande hundar!

    SvaraRadera
  7. Åh. att man missade denna freestyle debut - hade jag vetat om detta kanske vi också gett oss på att debutera.. är ju lite nervös kan man ju säga :D

    Superfina bilder! Altanen ser superhärlig ut! Med de är klart - hundarna gör ju ett bra jobb att lysa upp den också ;)

    SvaraRadera