torsdag 23 april 2009

Härlig dag

Vilken fin dag vi haft här idag, den kalla vinden var fösvunnen och solen värmde så skönt. Har varit ute hela dagen på jobbet, härliga vår!

När jag slutat för dagen kom Marie förbi med sina labbar, vi tog en lång härlig promenad ( jag haltandes men skam den som ger sig). Vi plockade en stor bukett var med vitsippor som vi lade i en bajspåse, bra förvaring för blommor haha. Jag älskar att plocka in blommor och ställa i små vaser lite här och där. Det var knappt jag hade lust att gå in efter promenaden, men nu känner jag mig lite mosig efter all frisk luft idag, man blir så härligt trött av vårluften.

Imorgon är det äntligen fredag, vi kallar den för gudskelovdagen på jobbet.

Ha det.

1 kommentar:

  1. Mysigt med vårsolspromenad! Håller med, de påsarna är bra till mycket och fler fördelar än att kunna plocka "poooo" med är ju som för dig, ha blommorna i eller annat man hittar och vill ha med hem, svamp till hösten t.ex. ;-)

    SvaraRadera