onsdag 8 april 2009

Ett härligt gäng

Idag var var jag och tjejerna ute i skogen med Marie med Teva och Lava (labbar), Nina med Zacke (Schnauzer) och Nina med Nike (Dobermann). Vi gick iväg vid halvfyra och var hemma igen ca halv sex. Det var inte så fint väder och det blåste kallt men i skogen var det lä och skönt som tur var.

Hundarna hade mysigt och sprang omkring som kor på grönbete. Man blir så himla glad av att vara ute med ett gäng hundar, man ser tydligt deras glädje när de får springa fritt.

Om jag ska gnälla lite så har jag så j***a ont i min hälsena när jag går, men sjukgymnasten sa att jag skulle vara som vanligt, men han vet i och för sig inte vad vanligt är för mig haha. Jag skulle höra av mig om det blev värre sa han men jag tror jag väntar tills påsken är över, det kanske blir bättre......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar