tisdag 14 april 2009

Påsken över

Bitmärket


Jaha så var påsken över. På fredagen träffade jag Heidi med pojkarna, Cecilia med Smilla, Linda och Christian med Dini och Jaawa, Ingela med Shelina och Cindra och hon hade Amie med sig men hon hade inte Nemo med utan hjälpte Ingela med hennes tjejer. Vi träffades på gärdet och hade lite hundbus först sen vidare till Hh (Ingela och Amie kom direkt till Hh). Kul med besök från Värmland, mycket trevliga tjejer (ja Heidi och Cecilia också förstås).





Det har varit underbart väder hela påsken, ändå valde jag att åka till Kista och titta på alla som ställde ut på lördagen, det var skoj att se alla fina Dp och träffa en massa mysiga människor.





På söndagen skulle vi ha alla barnen på påskmat men Robins flickvän Linda hamnade på sjukhuset på lördagen så det blev bara vi och tjejerna (Mikaela och Natali). Vi hade det jättemysigt ändå, vi satt på altanen och solade innan maten och sedan åt vi förrätten ute men gick in till varmrätten.





Linda kom hem på söndagskvällen så vi kunde åka allihop till svärmor på måndagen och äta middag med henne.





Nu är det så att svärmor har en elak tax (ivarjefall när hon är i lägenheten,ute är hon ok). Helt plötsligt kommer Honey (ett j***a namn på en elak tax) som hon heter farandes från köket vilt skällande och skulle på Diva och Lova som nu satt i mitt knä. Jag vände mig så hon inte skulle få tag i tjejerna och då bet hon mig i låret!!!!! Fast jag hade jeans på mig så blev det hål i skinnet, det var ju tur att det var mig hon fick tag i och inte tjejerna. Efter den incidenten fick hon bli instängd i köket.





Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar