torsdag 2 april 2009

Ont

Jag har haft ont i min hälsena en längre tid, idag gick jag till en sjukgymnast och han konstaterade att jag hade Achillestendinos, en överbelastningskada. jag fick en övning som jag skulle göra två ggr/per dag det skulle tydligen ta sex veckor innan jag skulle märka någon skillnad och jag ska hålla på med övning upp till sex mån!!!!!! Ja ja nog gnällt om det.

Vilken underbar dag vi har haft här i Norrtälje, sol, varmt och skönt. Gick ut i skogen med tjejerna (törs fortfarande inte släppa dem p.g.a Järven) och tog en promenad. Jag mötte en tjej som sa att jag skulle se upp för orm! Hon hade precis sett en stor fet huggis ligga och sola sig på en sten, ännu en anledning till att inte släppa tjejrerna för ormarna är ju så slöa nu på våren så de sticker inte iväg och gömmer sig när man kommer. Jag gillar INTE ormar.

Vi såg ingen orm, utan vi hade en härlig prommis och jag passade på att ta lite påskris från träd de fällt i en skogsglänta. Tjejerna bara älskar värmen av solen och har tillbringat resten av dagen till att sola på altanen och jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar