tisdag 28 april 2009

Vad var det???!!!

När jag och tjejerna gick i elljusspåret prasslade det till i skogen vid sidan om oss, både jag och tjejerna stannade till och tittade. Jag trodde att det var ett rådjur, men sedan såg jag bakdelen på något grått med svans som for in i skogen, den var ganska hög. Ingen människa syntes till och jag hörde inga rop, där "det" sprang in är det väldigt tät skog så jag tror inte att det gick någon människa där heller.

Så nu fantiserar jag om att det kanske var en VARG, först JÄRV och nu VARG...........................

Cecilia har nog rätt detta är eller har blivit Norrland!

2 kommentarer:

  1. Häftigt att komma så långt norrut så snabbt liksom, nära men ändå så vilda skogar hos er ;-)

    SvaraRadera
  2. *skrattar* har du avlyssningsutrustning hemma hos oss eller, jodå vi pratar pool nämligen!! Ännu mer soltid än på förra faktiskt, redan börjat "staka" ut ev ställe!

    Ja ibland är det bäst att inte veta, men också att man hoppas det är som de säger att de vilda djuren ju mindre vill träffa oss nära än vi tror! De drar hellre iväg än att möts!

    SvaraRadera